Wednesday 13 May 2015

retis #part2

okay sambungan cerita sebelum ni hehehehehehehehe

so kat ukm ni start seminggu lepas hari orientasi
ada audition untuk kebudayaan so aku pi la cuba nasib. then abang izz ni cikgu yang ajar hal hal kebudayaan, so dia pun tanya sapa nak volunteer tunjuk bakat. kemudia aku dengan berani dan yakin terus angkat tangan hehehehe *tepuk sikit*
Aku pun nyanyi la bla bla bla aku tengok abang izz tu dia angguk angguk so bertambah yakinlah aku hehehe 
so aku pun terpilih untuk masuk pertandingan irama klasik peringkat ukm hohoho. setelah dilatih bakat beberapa kali aku pun pi la bertanding tapi malangnya aku nebes sangat so suara serupa haremmm kahkahkah so MENANGgung kekalahan lah kan

lepastu dua tiga minggu lepastu tetiba aku dapat dm kat fb dari seorang jejakakakakaka *bukan peminat k*
laki ni dia ajak aku masuk band dia hihihihihihihi sukanya ! aku pun terima tanpa sebarang keraguaan lagi

lepastu, dalam dua tiga minggu lepastu aku kena bertanding battle of the band antara kolej (icaf), perghhhhh memang kali ni paling nebes weh sampai lupa lirik hahaahahaaha 
aku nananana weh atas stage mashaAllah malu gila hAhahahahaha
tapi takpa weh kita belajar dari kesilapan, start pada hari tu aku dah hapai lirik, suara pun tak getaq dah time nyanyi tapi confident tu kena gilap lagi huhuhuhuhuhuhuhu
panjangnya post kali ni hehehehehe nah hadiah sikit




ni aku buat perform santai santai kat skyline kat kolej heheh
ni bilik karok kat kolej aku, awesome gila kan 

jangan salah paham, bukan nak riak suara sedap ka apa, cuma nak cerita hmm kalau taksuka sudahla kahkahkahkah bye



No comments:

Post a Comment