Wednesday 13 May 2015

retis #part1

hai
aku nak cerita aku punya first performance as a singer dalam band kolej aku. 

okay start daripada awai la senang. aku memang menyanyi lama dah dari sekolah rendah lagi. aku sekolah kampung ja so masa aku darjah 6 tu baru ada lagu sekolah so aku kena nyanyi lagu sekolh waktu nak rasmi lagu tu depan datuk datuk hehehehe 

cikgu taknampak pun bakat aku sebenaqnya tapi kawan aku, aku suka nyanyi dalam kelas bila cikgu tak masuk, aku taktau pulak aku nyanyi sedap tup tup kawan aku puji, sejak dari hari tu aku pun nyanyi tiap tiap hari dalam kelas makin hari makin kuat ahahahahahaa sampai satu kelas tau aku nyanyi sedap haahaha

lepastu cikgu nak cari seorang budak perempuan yang comel serta berbakat dalam nyanyian, so kawan kawan aku pun jerit nama aku so start dari situ aku pemes kakakkakakak tapi aku memang pemes dah kat sekolah sebab jadi penolong ketua pengawas kan hehehe

okay sejak dari hari tu segala event yang ada kat sekolah tu aku komfem akan perform atas permintaan cikgu, walaupun aku dah nyanyi banyak kali depan crowds aku still nebes namateyyy sampai lupa lirik beb. aku pernah nyanyi lagu hari merdeka time sambutan hari merdeka dan aku lupa lirik yang takmampu nak ingat sangat dah so aku end up dengan bagi terima kasih ja pastu blah kahkahkah aku tak tidoq seminggu weh kes malu punya pasai (yang tu tipu je hehe)

okay lepastu masuk sekolah menengah aku tak involved dah dalam sebarang aktiviti nyanyian sebab kat sekolah menengah ni tembah aku enjoy namateyyy dengan kawan aku so aku lalai. 

lepastu masuk matrik, aku perform waktu hari ladies night pastu aku masuk competition among matriculation dalam musical sketch hehe komfem ar tak menang 


to be continued...................

No comments:

Post a Comment