Wednesday 13 May 2015

#dinner

I minggu lepas kolej aku buat dinner kolej tema merah hitam, ala ala inggeris pulaktu, NOHHHHHHHHH AKU NAK PAKAI BAJU APA SHIALLL !
aku pun gagahla pi beli baju pa natang semua tu tapi mujoq aku bijak beli baju murah murah ja KAKAKAKAKAKAKAKAKAKA *hakak tak mampu dik oiii*

Komfem arrr aku kena cun cun weh malam tu sebab aku nak perform KEHKEHKEHKEHKEH
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

pihak MATK (majlis anugerah tahunan kolej) suruh perform dua lagu, satu lagu bi satu lagu bebas, aku cakap pun bau sambal belacan dik komfem nyanyi lagu melayu satu lagi tu hajajajjajajajajaja
Ketahuilah lagu melayu yang satu lagi tu kami decide 2 jam sebelum event start KAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA
ini baru betul kerja last minit, komfem tak ingat lirik la syaithoooooonnnnnnn hang ingat otak aku ni padia, semalam hari apa pun aku boleh lupa ahahahha

LEPASTU MASA NYANYI TU KATA RAKAN RAKAN AKU TAK CUKUP KONFIDENNN !
aku cuba konfiden dah tapi lutut takberapa kukuh baqhiang nyanyi depan orang besaq besaq ni hakakakakkakaka mampoih pi arr hampa bukannya bayaq kami pun KIHKIH *penyedap hati*

Taktau nak cerita apa dah, nah tengok sendiri........................klik sini


nah hadiah gambiaqqq cikit 








No comments:

Post a Comment