Thursday 28 May 2015

#moneymoneymoney

dari bank dia datang, kepada bank dia kembali

dia datang singgah sekejap dihati ku, namun tak ku sangka kehadirannya sementara - wallet

kebelakangan ni aku sengkek gila weh, entahlah balasan tohan kat aku kot banyak sangat dosa ni sampai duit nak beli makanan pun takdak, nak mintak kat parent segan tapi last sekali aku mintak gak ahahahahahahaa

aku jeles gila dengan kawan kawan aku yang dapat JPA, menyesainya aku main main dulu menyesai sangat hmm

Ptptn pulak tak apply pasai dapat separuh ja hadoiiiiiiiu

apa malang sangat ni wei
sedeyyyy namateyyyy sedeyyyy

aku bukak whatsapp group aku punya family haritu (Zubir's family) tiba tiba terbaca yang abang ipaq aku masuk wad  kena kecing tikus mashaAllah terkejut gila

aku kesian gila dengan kak aku ni hmm
kalau nak dibandingkan dugaan yang aku terima dengan dugaan dia apalah sangat dugaan aku ni macam semut ketik ja sebenaqnya

dia sejak sebelum kaqen sampai selepas kawen, hidup takpernah aman weh, ada ja masalah jadi hmm aku kesian gila

disebabkan dia punya laki kerja jauh so dia kena jaga anak dia sorang sorang, aku kesian ngan dia qeh, parent aku pun macam kesian aku pun dah pujuk parwnt aku suruh bantu dia tapi parent aku cakap dah dia pilih jalaj ni, parent aku dah bagi warning dah dulu ni jangan kawen dengan askar pasai perit tapi dia ketegaq jugak hmm

sekarang ni satu family aku sedang berlaku kegawatan ekonomi sampai effect kat aku sampai terpaksa tebai muka pinjam duit kawan hm

kadang kadang rasa macam nak kerja terih rasa macam ya tohannn cepatla hanis belajaq nak tolong makpak ni, bila pikiaq pikiaq balik aku takrasa pun nak kawen weh tapi dah orang kata kawen tu seronok hahahahaha kena la kawen jugak ahahahh ops terkeluaq topik 

disini aku ada sertakan gambaq kakak aku 



tak sama kan muka kami ? huhuhu

hampa tengok pipi anak dia ayyyy geramnyaaa, nama dia firash tapi aku panggey pirahh hHahahaa

acik rindu :((

No comments:

Post a Comment