Friday 29 May 2015

#Bluetickshitme

sakitnya tuh disini beb kena blueticks

pahal semua orang nak blueticks aku ni heyy yeyyyy melampau nau nau

selalunya mak aku ja duk blueticks ni namun sekarang berjangkit kat abah, abang kakak serta adik

bukan itu sahaja kawan kawan, cik abiang pun dah pandai blueticks sekarang

mula mula sis rasa sis perlu bertenang dah berlagak cool dan balas balik blueticks dia nanti namun sis tak kuat sis rapuh, sis nampak text dari dia pun sis dah lompat lompat dalam hati huhuhu

sis bukannya nak jadi queen control ka apa tapi sis cuma em kalau busy bagitau jelah kan so that i dont have to wait for his text argh ! penat tau sis tunggu. dia replly bukan lambat dua tiga minit beb, lima jam baru reply, sis takperlu mengamuk ke kalau lama lama macam tu ayoyoyo tapi sis taktunjuk pun sis marah cuma sis takreply text dia tapi dia tak perasan pun hahahahahahaaha shit weh shit

kadang kadang blueticks ni boleh menimbulkan keraguaan merapu yang boleh mengganggu gugatkan hubungan yang morni ini huhuhuhu

sis selalu pikir he is not interested with me anymore, adakah aku sudah bosan baginya adakah aku sudah tidak kelalakar adakah punchline aku tak terpanah di hatinya adakah kegemukkan ku ini menyekat cintanya padaku adakah aku ada salahnya dan doubt yang paling kritikal, ADAKAH ENGKAU CURANG SAYANG ?!!!


huhuhuhuhuhu

sekiranya ini berlaku sis taktau sis nak bernafas macam mana lepasni, mungkin sis akan em entahla sis taknak pikir benda benda rumit sebegini

entahlah sis rasa blueticks ni sangat tidak bagus sebenarnya, boleh berterabur rumah tangga huhuhuhuhu so takpayah update la whatsapp tu 

sis nak lanje selfie cikit huhuhu 


No comments:

Post a Comment