Wednesday 27 May 2015

#Powerpoint

Hellu semuaaaaaaa

topik sis hari ni powerpoint. sejujurnya sis memang taktau nak cakap apa pasai powerpoint ni hahahahaha semua salah sir yang terlampau kreatif gila khinzir huhuhuhuhu ( dia selalu mention pasai ni dalam kelas )

terus terang aku cakap aku memang tak suka gila buat powerpoint hahahahahaha entah ah rasa macam alergik doh dengan powerpoint ni, kalau present lagi lah trauma

aku ada satu cerita ni dan cerita ni takdak kena mengena langsung dengan powerpoint, LANTAK AH NI BLOG AKU HAMPA TAK SUKA HAMPA PUNYA PASAI AH HAKAKAKAKAKAKA

Semalam aku ada date dengan boipren aku huhuhuhuhuhuhuhuhu sounds gedik en, okay okay semula
semalam aku ada janji nak jumpa kawan aku huhu haa sopan sikit, okay pastu aku pun sangat beriya riya nak jumpa dia disebabkan perasaan sayang terhadap kawan tersebut sangat membuak buak walaupun baru dua malam lepas aku keluaq dengan dia huhuhu mampoih pi ar gedik pun

aku bersiap ala kadar sahaja pasai mulut kawan aku ni serupa longkang satgi jenuh aku nak menahan bahana dia. Kami plan nak keluaq awai pasai khamis aku ada kelas pagi kelas sir hehehehehe so kami keluaq awai gila babeh ah lepas magrib teruih gerak

aku agak dia nak bawak aku pi putrajaya, siallan betoi aku dah muak dengan tempat ni aku rela tidoq dalam bilik ( dengus aku dalam hati ), setelah mendiam diri selama seminit sambil memaki hamun didalam hati tetiba dia bersuara, dia cakap nak bawak aku pi IOI . Fuhhhh..... sis sangat lega, akhirnya boipren sis dah kreatif hahahahahahahahahahahahahahahhahahahhaaha

aku baru plan nak buat penilaian tentang diri masing masing minggu depan supaya aku boleh suruh dia jadi kreatif sikit bila nak dating tapi akhirnya dia dah dapat hidayah maka syukurrrrrr sangat sangat ya tohann, kalau dak komfeem dia komplen pasai aku terlampau kasaq sembang dengan dia huhuhuhuhu lantak ah nak lembut lembut suwit suwit jum kawen ah bruhhhh huhuhuhuh

okay lepas tu tengah aku bersuka suki jalan jalan dalam IOI tetiba pami text aku bagitau dia nak mai ukm

MAAAATILAAAA NAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK !!!!!!

petang tu dia ada bagitau dia mai bangi tapi dia tak bagi kata putus pun nak mai jumpa aku ka dak, mashaAllah aku sangat sangat takut weh, aku keliru nak pilih mana satu ahahahahha hati mana nak jaga aku sangat takut weh

lepastu aku pun ajakla kawan aku ni balik, tapi dia macam merungut ah sebab keluaq sat sangat, takpuas gaduh dengan aku katanya puihhhh

emmmmmmmm aku merengek nak balik tu dalam sejam la jugak dia takmau balik pastu tetiba pami text katanya dia kena balik hotel JENG JENG JENG

aku pun lega dan sambung dating dengan pakwa dengan gembira dan kami bersuka suki dan balik sebelum pukoi 12, awai la kan ? huhu

Itu sahaja cerita tak menarik aku, byeeeeeeeeeee XOXO

No comments:

Post a Comment