Wednesday 6 May 2015

#pemalas

lama gila aku tangguh aku punya blog ni hahahahahaha apabila aku sedar aku dah ketinggalan banyak post baru nak menggelabah hahahahaa

ya, aku tau semua lecturer taksuka student yang perangai pemalaih baloq liat macam aku ni. k k k k k k k k
tengah usaha nak berubah la ni, sedang cuba okay. kadang kadang aku terpikiaq jugak, aku duk nganga buat apa selama ni yang banyak sangat asignment tertangguh ni haih syaitonnn banget 

bukan sahaja asignment tertangguh, dalam bilik tu pun banyak benda aku tangguh. bila dah procastinate everything then aku akan rasa omgggg my life is a mess huwaaa 😭 padahal salah diri sendiri ennnnn (mari pijak aku berjemaah jom)

susah la jadi pemalas ni, tapi jadi rajin pun susah jugak hukakaka haih taktau nak tulis apa dah, banyak lagi nak post ni hhahahaha bye

No comments:

Post a Comment