Wednesday 6 May 2015

#lifeless

haiiiiiiiiiiiiii


ya aku memang lifeless

ya

memang


tengok

post


ni 

pun


dah


tau


menyampah dak ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA


serius aku lifeless gila. kawan tak ramai kat ukm ni pastu weekend tidoq kat bilik, bila bangun tidoq pastu boring taktau nak buat apa lalu aku pun tidoq balik dan perkara sama berulang sehinggalah aku rasa nak gelong semacam hajajajajaja 

aku tengok cerita dalam tv, bebudak u kat ig, depa semua macam indah sangat hidup kat u, macam enjoy gila, aku ni macam sama ja duk kat mrsm ngan matrik dulu haihhh awat hambar sangat hidup aku ni hmm


duk rumah lagi lifeless, duk menghadap tv tiap tiap hari, sembang dengan cicak ayam burung ikan ketam kucing semut,haiyoo tolong la gempak sikit woi hidup

okay dah bye

No comments:

Post a Comment