Saturday 30 May 2015

#akhirnya

akhirnya...........

tamat sudah kelas paling pagi sepanjang hidup aku kat ukm ni
ternyata tersangatlah perit untuk bangun pagi pagi buta, sampai kadang kadang tak mandi huhuhuhu

kadang kadang aku bangun terkejut, so pi kelas dengan mood macam cilaka pastu sir buat lawak hambar takdak sapa tolong gelakkan hmm kesian dia ahahahahaahahahahahahahahaha

tapi seriously, aku sedih jugak aa kelas ni dah habis walaupun seronoknya banyak sebab takdak dah kelas pagi hahahaha melampau

sedih dia sebab takdak dah kelas dengan sir emmmmmmmmmmm

serius aku cakap, sir adalah lecturer pertama yang boleh ngam gila ah walaupun dah tua bangka ahahaha

dulu kat sekolah ada ja cikgu yang ngan dengan aku tapi lecturer ni lain weh, dia suka mencarut cakap melalut taktau hala ahahahaah

sir memang kadang kadang menakutkan. bila dia maki dengan nada yang sangat serius, tapi aku tak tunjuk pun muka takut cuma aku diam jala ahahaha

kadang kadang bila kawan aku ajak bergurau dengan dia sampai dia nampak tersangat annoyed, aku taktau nak tolong cemana so diam jelah ahahah

masa first class, dia bagitau semua peraturan dia dalam kelas serius aku ketaq lutut wei, balik bilik duk menyesai ambik kelas dia tapi aku tak bagitau sapa pun pasai ni hahahahahaah em tapi bila dah lama lama, bila pi kelas dia macam pi melepak bilik kawan ja ahahahaha 

kadang kadang nasihat yang dia bagi sangat deep weh memang tersentuh dengan mengena dengan tepat huhuhu kita terima jelah

aku boleh ngam dengan lecturer atau pun cikgu ni tapi sengam ngam mana pun aku still akan rasa ada gap iaitu respect. aku still takboleh melawak yang tahap lawak tu untuk bergurau dengan adik aku no no i cant

taktau nak cakap apa dah 

aku suka gila gambaq ni walaupun muka aku nampak hodoh but who cares btw aku nampak attention seekers yang comel ahahahahha and everyone is smiling huhuhu i love it walaupun taknampak muka sir em maap la noh huhuhu


semoga sir dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik satu keluarga dan mendapat baby baru ahahahaahahahhahahahaahahshsh goodnight 

No comments:

Post a Comment