Wednesday 18 March 2015

#ulangtahun

saja nak bagitau, selama aku hidup 19 tahun ni, takpernah lagi aku sambut birthday dengan party ka prank ka apa apa lah hmm tak sure lah aku perlu sedih atau perlu rasa hebat kahkah 

aku jugak ada masalah nak ingat birthday orang, sumpah weh. mujoq birthday aku senang nak ingat kalau dak lupa habeh dah. birthday mak aku ja aku ingat huhu anak yang solehah katekooo. 

kadang kadang sedih jugak takdapat jadi first wisher birthday kat kawan kawan en, rasa loser dan takguna cemana entah, setiap kali wish mesti lambat sampai penat nak guna alasan "aku saja nak jadi orang terakhir wish birthday hang  huhuhu" *sengih*

takpa nanti birthday suami aku tampal kat dinding besiaq besiaq kehkehkehkeh 

ni nak tanya ni, betoi ka kalau birthday sama  ni ada jodoh ? haihhh kepercayaan karut marut betoi lah. ada ka patut sorang laki ni dia kata aku jodoh dia pasai birthday aku sama dengan birthday mak dia HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHA kepala lutut diaaaaaaaa
lepastu dia ajak aku menikah HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANJINGHAHAHAHAHAHA  menikah hotak hang

haa lupa nak habaq, hari ni 18 march adalah birthday adik aku yang terchenta, laki ja boleh wish perempuan are not allowed kahkahkah



macam hensem kan ? macam ja tuu kahkah kakak dia lagi hensem 😎

itu  sahaja lah post mengarut dari kila cikebum cikebum . namasteyyyt 😊


No comments:

Post a Comment