Thursday 7 May 2015

#lewat

okay aku mengaku, tema minggu ni disebabkan aku kihkih tak bangga weh serius dah

rasa malu sangat pasai nampak macam aku ni terok ja mai lewat hmmmsalah aku jugak pi tidoq lewat haihhhh

pastu aku pelik sungguh la, tiap kali rabu malam ja komfem ada orang ajak aku keluaq lepak, macam takdak hari lain dah nak ajak, aku ada kelas pagi la khamis ti bodoooooooooooo! nak tolak pun kesian satgi dia menggelupoq pulak takdak aku hijijiji well orang penting katekooo hikhik

aku bukan sahaja selalu bangun lewat, buat asignment pun lewat lewat, aku pun tak sure apa yang bestnya buat kerja last minute ni tapi yang aku tau buat kerja awai awai sah sah tak produktif namun lebih selamat. atleast kalau buat awai ni boleh check check balik lepastu boleh dengan bangga tanya member, "weiii hang dah buat asignment nii nuu yang tu yang ni " kikikiki

sudahla, azam aku bulan may ni aku nak bangun awai tidoq awai. takdak dah lepak sampai pagi buta semua tu mengarut menghancurkan masa depan aku hajajajaja 

itu sahaja.chawww

No comments:

Post a Comment