Thursday 7 May 2015

#gentleman

okay aku ada cerita best hari ni hehehehe percaya plis plis

cerita begini, pada suatu pagi yang indah cerah, angin sepoi sepoi bahasa, monyet tidak turun ketika itu syukurrrr, burung berkicauan, cengkerik menyanyi riang kekekekeke takdak bakat pule nak buat ayat bunga bunga kihkihkih okay kita sambung, aku ada exam pagi tu kat dtams so seperti biasa sebagai pelajar yang lemah gemalai HEHEHE aku pi tunggu bas kat bus stop tepi stadium tuuu

tidak lama kemudian, bas pun tiba. memandangkan ketika hari kejadian merupakan weekend so ada bas zon 6 sahaja yang hantaq pi ktm tu tapi still lalu dtams so boleh la naik

orang ramai gila dalam bas tu pastu aku pun ambik keputusan berdiri sobs sobs

sedang aku merungut dalam hati sebab lenguh satgi berdiri tetiba ada seorang lelaki kaciakkkk tegur aku "nak duduk ke?" hehehehhe terkejut beruk aku weh! dia tengah duduk time tu, lembik lutut aku waktu tu haahahah nak jawab pon gagap gagap "err eh eh takpelah kejap je nak sampai dah" ceceyyyy aku jual mahai  sikit arr kan. kemudian abang kacakk tu terus bangun sambil senyum arghhhh hahahahaa your smile makes me weak brooo hahahaha aku pun duduk jelah


mashaAllah weiiiii, disebabkan kejadian itu aku happy seminggu , tiap masa senyum hahahahah


weh laki tu tengok body saja pun dah hensem haih hahahah hahahahaa maaf aku meroyan lagi hajajajajaa bye

No comments:

Post a Comment